Servis Masası

Okulumuzda, tüm öğrencilere ve tüm çalışanlara kaliteli bir hizmet sunabilmek için servis masası sistemi kullanıyoruz.

Servis Masası sayesinde:

  1. Taleplerinizi ilgili ekiplere iletebilirsiniz.
  2. Taleplerinizin güncel durumunu anlık olarak takip edebilirsiniz.
  3. Size verilen hizmeti değerlendirebilirsiniz.
  4. Entegre bilgi bankası sayesinde pratik kılavuzlara kolayca ulaşabilirsiniz.

Servis Masası’na ulaşmak için şu yolu izlemelisiniz:

Hızlı Erişim > Servis Masası

Sıkça Sorulan Sorular

Servis masasını kimler kullanabilir?

Öğrenciler ve tüm çalışanlar.

Servis Masası’nda hangi dillerde hizmet veriyorsunuz?

Türkçe, Fransızca ve İngilizce.

Servis Masası’nı kullanarak sadece teknik talepler mi iletilir?

Hayır, servis masasında birçok konudaki taleplerinizi kolayca iletebilirsiniz. Aşağıda detaylı bilgi bulabilirsiniz.

GruplarServis Masası’ndan destek alınabilecek konular/birimler
Çalışanlar– Teknoloji
– İnsan Kaynakları
– Tercüme
– Yönetim Kurulu
– İdari İşler
– Grafik Tasarım
– İletişim
– Sekreterlik
– Dış İlişkiler
– Baskı / Fotokopi
– Reji
– Rehberlik
Öğrenciler– Teknoloji
– Sekreterlik

Servis Masası’ndaki şifremi hatırlamıyorum. Ne yapmalıyım?

Servis Masası’nın giriş ekranındaki yönergeleri izleyerek şifrenizi kolayca sıfırlayabilirsiniz.

IT hizmet masasında hangi yöntemleri kullanıyorsunuz?

ITSM, ITIL, Lean ve Agile metodlarından beslenen ve okulumuza adapte edilmiş bir yöntemler kümesi kullanıyoruz. Bu yöntemleri sürekli iyileştiriyoruz.